Mitt i veckan

Igår hade jag de finaste vänner här hemma på en snabblunch. Så underbart.

Signes sömn är inte vad den brukar vara. Så det är en väldigt trött mamma som skriver.
Men just nu ligger hon i min famn och tar igen lite utebliven sömn<3

Igårkväll vad jag ut och åt med mina fina tjejer i mammagruppen. Det var så himla trevligt och välbehövligt:-)
Och ikväll ska jag iväg på möte.
mycket flängande på en vecka;-)


I lördags så åt vi riktigt god mat och ficl sova hela natten. Men på söndag var vi riktigt otåliga att få träffa vår skatt igen hihi


Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Det är underbart att komma iväg på egenhand ibland, men sen saknar man lillskrutten massor!
Fin du är :)

2013-03-06 @ 19:53:35
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0