Instagram

Linnea:
jag låste igår min instagram.
Men inte av någon speciell anledning alls.
Alla som vill får ju följa mig ändå!:-)
Kanske låser upp den igen nån dag.


Igår var vi på träff med mammagruppen. Det var lika trevligt som vanligt!
Var hemma hos Jennie som bor så himla fint!:-) Och barna fick leka lite.

Idag ligger vi hemma i sängen med en ledsen liten tjej, som troligtvis är påväg att få en till tand!:-)

Köket börjar närma sig klart och idag ska elcentralen bytas i lägenheten!:-)

kram


Kommentarer
Postat av: Josefina

17 dagar, usch och fy. Kan tänka mig hur jobbigt det måste ha varit...

Tack snälla!

Kram

2012-09-13 @ 22:36:12
URL: http://www.josefiiina.blogg.se
Postat av: ellenojag

Hugo tackar för gratulationen ;)
nej jag har aldrig haft den, hade en annan Nespresso med mjölkskummare på maskinen, men två vänner till mig och mamma & pappa har den du har! Vet att en har krånglat precis som du beskriver, vet faktiskt inte om de fått rätt på den! Jag hade ringt Nespresso, de brukar vara jäkligt trevliga och duktiga om man har problem med maskinen!
mysig helg på er <3

2012-09-14 @ 20:33:04
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hej! Fin blogg! Kan du inte berätta om en typisk dag för dig och Signe?

2012-09-17 @ 16:04:47
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Nu får du uppdatera! ;)

Tack för dina värmande ord vännen! Jag fick äntligen egentid nu på morgonen så det känns lite bättre.
Skönt!
Massa kramar på er!

2012-09-29 @ 16:58:05
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0