En dag

En typisk dag för mig och Signe!
Hon brukar vakna ungefär när Hans åker till jobbet. Så mellan 7-7.30 :-)

Då flyttar jag över henne till mig i sängen, där hon får en flaska ersättning och somnar oftast om till ca 9-9.30.

När vi vaknat igen så brukar vi ligga o mysa o vakna till en stund.
Sedan kliver vi upp, Signe får gröt och jag äter frukost:-)

Efter frukost brukar Signe leka en stund, ställa sig emot möbler och krypa runt:-)

ca vid 13 tiden får Signe välling och brukar sova. Oftast brukar vi försöka ta en tur med vagnen då. Hon brukar sova allt från 30 min till två timmar. ( sover hon bara en snabb sväng brukar vi försöka få henne att sova vid 15 igen)
efter att hon fått nått mellanmål.

vid 16-17 äter hon en burk mat och härjar sedan runt.
vid 19 äter hon lite gröt och klockan 20 blir det välling och Godnatt.
Allt som oftast sover hon sedan hela natten:-)

Hoppas det intresserade någon?:-P


Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Oj, orkar hon vara vaken hela tiden från kl.15-20:00 sedan om hon sovit två timmar mellan 13-15?
Det är lite problemet här hemma att Lia orkar bara vara vaken 2 timmar åt gången så ibland vill hon sov redan kl.18:30 men då sover hon inte för natten. Så när hon vaknar sedan vill hon gärna leka i två timmar till. Så det blir väl oftast sängen runt 21 här istället...

2012-10-02 @ 13:36:55
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

SÖTA unge!!
Vilken härlig rutin ni har! Hejja er!

2012-10-02 @ 15:48:21
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Spanienfrugan

Haha, ja det var jag som kommenterade innan ;)
Tack för svaret!

2012-10-02 @ 16:24:09
Postat av: jenny

men gud vilken söt tjej och vilket sött namn!
kul att hon bara är någon vecka äldre än min lilla alfred.
ska genast läsa vidare.
kram

2012-10-02 @ 20:59:34
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Malin S

Vilken sötnos!!

2012-10-02 @ 23:39:09
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0