Ett år

Då var det åter till vardagen efter en långhelg av ledigt! så underbart

Idag har jag fikat ihop med nya fina vänner som jag lärt känna genom mammagruppen:) Det var riktigt trevligt.
hoppas att vi gör om det snart:)

Idag är det ett år sedan, ett år sedan vi ÄNTLIGEN fick det där underbara plusset på gravtestet!
Och efter den dagen så har livet aldrig mer blivit sig likt.
Känslorna var överallt den kvällen för ett år sedan. Jag bara grät! Grät av lycka. Det var såååå himla efterlängtat!
Nu sitter jag här, ett år senare. Mitt liv är perfekt för mig!
Jag delar allt med en underbar man, vi har tillsammans den vackraste dottern, tre underbara hundar Och en lägenhet vi båda älskar ( som vi nu ska flytta ifrån:P)
Men den nya lägenheten kommer att bli minst lika underbar^^

VILKET ÅR!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Heeelt galet vad det här året gått fort, i alla fall de senaste fyra månaderna :)

Imorgon är det 1 år sen vi fick vårt plus!

Kram

2012-05-02 @ 21:18:41
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0