strykningarna


Gissningar
2011

28 December:
Min syster, blivande moster, Pojke.

29 December:
Natalie, pojke


2012

2 Januari:
Emmis, pojke
Sandra, pojke



3 Januari:
Linnea, pojke


4 januari:
Ida Larsson


5 Januari:
Sara M, flicka
Maria Ljung, pojke
Emelie-Mamma till Wilde, flicka

6 Januari:
*SARASDIARY*, pojke
Johanna, pojke


7 Januari: ( min födelsedag )
Jonna, flicka
Therese, Pojke
Hans, flicka
Mamma/Blivande mormor. flicka
Hanna- Med mini i magen, pojke


8 Januari:
Lisa, pojke
Sofia, Flicka

9 Januari:
Lisa, pojke
Anna
Jenny - Gravid i New York, flicka
Min pappa/blivande morfar, pojke
Emelie, flicka

10 Januari:
Spanienfrun, pojke


11 Januari:
Sandra, pojke


12 Januari:
Therese - Mamma till Ebba och Mille, Pojke
Jonna, tjej



13 Januari:
Natalie, pojke


14 Januari:
Petra ( min kusin ), pojke


15 Januari:
Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader, pojke
Min mamma/blivande mormor, flicka
Therese, pojke





Har du inte gissat och fortfarande vill gissa, så skrik till så lägger jag in:)



kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Åh jag vet.! Men jag stod emot. Vatten i vinglas är väl ganska bra det också? (intalade jag mig själv i alla fall.) :)

2012-01-15 @ 01:00:05
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Anne

Man får dricka, men helst ska man låta bli.Och jag känner att ska jag nu göra en diet så kan jag lika gärna göra den riktigt. Det är ju bara under en kort period, så det ska nog gå. :) Jag och Andreas, Emelie och Wiik och Mini och Magnus började med GI efter nyår. Tar alltså bort kolhydrater. Funkar faktiskt jättebra,...än så länge. :)



Idag blir det träna, kalas för svärfar och sen tror jag att vi ska till Wiik och Emelie ikväll och kolla på sista avsnittet Sherlock. Själv då? Föda lite barn kanske? ;)

2012-01-15 @ 10:05:02
URL: http://anneskista.blogspot.com
Postat av: Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader

Kommer den inte idag så blir det ingen bebis ;)

Idag ska du Bara vila!

Lägg dig och sov mitt på dagen, slappna av och ät praliner på soffan och rör dig inte ur fläcken så ska du se att det sätter igång!

Det kan jag till och med Lova.

2012-01-15 @ 11:23:18
URL: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0