Övertid!

Det är så himla skönt att ha så många fina människor runt omkring sig att bolla tankar med såhär i övertid!
Jag är värdelös på att uppdatera.. Jag vet! men jag försöker!  hihi:)

När H slutat jobba idag så ska jag ta mig utanför dörren en stund. ( bortsätt ifrån hundpromenader så ligger jag mest i soffan)
och så ska jag ta tag i städningen här hemma. Det ser ut som fan!

Kan inte ni där ute underhålla mig lite? skriva nått roligt :P

kraaaaaaaam
Ni är så fina alla som bryr sig och undrar hur det går :)

Denna bukett med rosor skulle jag vilja ge till er alla
image description


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tror den 15/1 tjej, mamma

2012-01-10 @ 17:28:49
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

Ät djungelvrål det gjorde jag hade hört att de skulle sätta igång de så smällde i mig 3 påsar å dagen efter gick vattnet...

Kanske berodde på det vem vet haha. värt ett försök kanske :)

2012-01-10 @ 18:30:33
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart snart är liten hos er! Han/hon trivs bara väldigt bra därinne i magen, är ju kallt å vinter ute :)



Försök att njuta av lite egentid även om det måste vara såå svårt..

Kramar från oss

2012-01-10 @ 19:20:49
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Lisa-mamma till Isac

Förstår att det är oliiiidligt. I've been there :(

Vill helst skriva hela tiden "har det hänt nåt?, "är det på gång?", men jag vet hur drygt jag tyckte det va med alla som tjatade ;)

Det startar nog när du gett upp hoppet ;)

Styrkekramar till dig! Snart är miraklet här :)

2012-01-10 @ 19:32:39
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: Jonna

Tror på torsdagnatt å en tjej:-)

2012-01-10 @ 20:05:41
Postat av: Lisa-mamma till Isac

Haha! "Elin-jäkligt jättegravid", va rolig du är! :)

Ja, taa det lugnt. I dom värsta "vaken dygnet runt med skrik, spyor och bajs"-stunderna kommer du, tro det eller ej, längta lite efter tiden då man kunde göra ingenting;)

Jag gick ju 6 dagar över så jag vet att varje dag känns som ett år, tur att klyschan är sann iaf; man glömmer både den vidriga väntan och förlossningssmärtan när man har sin älskling på bröstet :)



Natalie och Elisia kommer hit på tors vid 13-tiden. Har inte bebben kommit då får du gärna komma förbi på en fika du med :)

2012-01-10 @ 20:27:13
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: Anna

Det gör du helt rätt i, njut av att vara själv!

Det går bara bra, idag har jag varit en mjölkkossa mest hela dan, inte alltid han är hungrig men han ligger å myser med tutten ibland å jag blir tokig ;)

Måste ladda upp med mobilen, tvn å vattenflaskan för ibland tar han tid på sig ;)

Imorgon är första dagen själva, lite läskigt!!

2012-01-10 @ 20:34:54
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0