Fredag

Jaha, då var det fredag. Imorgon smäller det ;) Då fyller jag 26 år.
Det känns helt galet :D Men jag kommer nog inte ifrån det, men jag trivs som 25, känns inte så gammalt hehe
Kommer några vänliga själar imorgon och grattar, men mina föräldrar sparar tills Liten är ute. Förstår det :) hihi ( när det nu blir)

I helgen är Hans bror och hans Fru uppe ifrån stockholm, så vi ska åka ut till stugan en sväng nu och umgås lite med dom och svärföräldrarna. Och i kväll blir det mat ihop!

Tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering så ni inte får för stora förhoppningar om att nått är på G haha!

puss!




image description

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Ja det är tur för dig att du uppdaterar så jag slipper sitta här & vara så nervös, haha ;)

Hoppas ni får en fin kväll!

2012-01-06 @ 16:04:36
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

Ja det är tur för dig att du uppdaterar så jag slipper sitta här & vara så nervös, haha ;)

Hoppas ni får en fin kväll!

2012-01-06 @ 16:07:20
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0