Jaha??

Men vad sitter det i?? varför får jag inte till några inlägg?

Iallafall så har jag Instagram följ mig där! Jag heter såklar flieo!!;D

Igår fick våran lilla skrutt sin 3månaders vaccin. Så inatt blev det dåligt med sömn då vi hade en ledsen liten dam.
Man är ganska ovan sånna nätter, då hon annars brukar sova så bra. Men nu blir det bara bättre:)


Imorgon är det visning på våran lägenhet! Håll tummarna för oss!
Jag håller på att städa hjäl mig! ;D Men snyggt blir det! Men Signe tycker inte att det är lika kul att städa, så det tar en himla tid. Men snart så är det klart:)

Var idag och betalade handpenningen på nya lägenheten också. Nu händer det verkligen!! vad läskigt:P
jag älskar verkligen våran lägenhet nu. Och så ska vi ta o flytta härifrån men det blir nog bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0