Ny vecka!

Idag går vi in i en ny vecka!
Veckorna går såå himla snabbt tycker jag.
Tänk att vi redan är i vecka 26+0!
Det känns heelt galet!
Tröttheten har tagit ett stadigt grepp om mig lika så värk i rygg och höfter! Samtidigt som det gör ont och jag är såå trött, så är jag så lycklig och tacksam för att få bära på detta fantastiska mirakel och varje spark är underbar!

vi har även köpt de mesta stora/dyra saker som våran skatt kan tänkaa behöva! Så som vagn, babyskydd och säng! Vi köpte sånt då vi inte visste hur jag skulle ha det med jobb under hösten!
Men det löste sig ju bra nu när jag fick en tillsvidaretjänst! Men då är allt sånt klart iallafall! står och samlar damm:-P

Vi har nyss ätit middag och herrn i huset sköter tvättstugan idag!
hihi! skönt att bli bortskämd <3

kraaam


Kommentarer
Postat av: Elin -mamma till Albin

Tack så mycket:) Han är våran lilla ögonsten!



Jag mådde oförskämt bra i min graviditet. Mådde illa runt vecka 8 några dagar men annars inget. Var väll på slutet man hade ont lite varstans. Ont i ryggen mest och en halsbränna som hette duga!

Jag tyckte mest det var toppen att vara gravid. Kan komma på mig själv att längta redan till nästa, haha. Förlossningen var jag oxå nöjd me fast det var det värsta och jobbigaste jag gjort, eller nej det är det bästa för jag fick ju världens finaste belöning:)

Det är en riktigt häftig upplevelse att få föda barn. Helt otroligt vad ens kropp klarar av igentligen!:)



Hur känner du inför förlossningen? Har du tänkt på hur du vill ha det?

2011-09-29 @ 21:28:48
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vad skönt att redan ha de stora inköpen avklarade. Det är ju alltid bra att sprida ut kostnaderna.

Barn kostar :).



Vi har likadana ljusstakar från Ikea. Älskar dom!



Sov gott, kram

2011-09-29 @ 22:14:08
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0