Äntligen Fredag!!

Sitter just nu i bilen påväg emot Härnösand!
Men först ett stopp på vägen i en liten håla där Hans hade jobb att göra! När vi var påväg hit så kändes det som att man verkligen kört vilse! För man kom ut i ingenstans innan vi äntligen kom fram! Lite som taget ur skräckfilmen Wrong Turn haha;-)

Idag har vi varit på rutinkoll hos Barnmorskan! Alltid lika mysig att höra den lillas hjärta slå! Och alla mina värden såg bra ut!
Men jag gillar inte alls att dom ska sticka en i fingret haha! Tar mycket hellre venprover än stick i fingret! Gör så hemskt mycket ondare, spec efteråt så tycker jag att fingret är aldeles ömt! Hehe! Men huvudsaken är att värdena är bra!

Nu har jag även testat blogga ifrån Ipaden för första gång med hjälp av blogg appen, synd att dom inte har någon app anpassad för ipad än, men det kanske kommer framöver:-)

Så dagen till ära så får ni en aldeles färsk bild på mig när jag sitter och fördriver tiden i bilen ute i ingenstans!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Så fin du är :) Jag mår faktiskt jättebra! Bättre än vanligt ;-) HIhi. Hur mår du själv? Kram!

2011-10-14 @ 18:14:21
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Så fin du är :)

2011-10-20 @ 10:12:01
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0