Utmaning av Anne!

Jag har fått en award/utmaning av: Anne
Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... Jag sjunger och dansar! ( hellre än bra) och gäärna till musik jag lyssnade på när jag hade min indie/pop period! och kan då t.o.m gråta en skvätt bara för att det ska vara så haha 

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Haha jaadu! Måste vara min iphone.

3. Min blogg heter som den gör för att... Det är lite kronglig förklaring. Men när jag tog studenten så skulle en vän lägga in mitt nummer på sin telefon och då när han skulle skriva elin så blev det flieo där på fyllan o villan, så!

4. Om jag vågade skulle jag.... Oj, jag vet faktiskt inte? Klippa nån cool frisyr, kanske färga håret svart igen. För annars är jag hemskt nöjd med allt precis som det är just nu :P

5. Om tio år kommer jag... Att jobba med någonting jag brinner för, bo i ett fint hus tillsammans med Hans, miraklet i magen samt att miraklet har ett syskon hoppas jag

Jag vill skicka vidare denna utmaning till alla dom som känner sig manad att ta sig ann denna utmaning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0