skryt!

Idag känner jag för att skryta lite över min karl! Idag ville han överaska mig med mat för att pigga upp mig då jag legat hemma med värk i ryggen!
Sagt och gjort! När han kom hem ifrån jobbet idag så ställde han sig direkt i köket och började kocka+ att han sprungit i tvättstugan!
Dagens middag blev biff teki, med ugnsstekt potatis och morötter och tzatziki! så gott!!! och så mätt.

så just nu ligger jag i soffan och är väldigt nöjd, lycklig och mätt!

vad har ni där ute ätit idag?:-)


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Vilken man du har :-) Underbart!!

Idag har vi ätit fiskpanna som är från Linas matkasse, riktigt gott blev det :-)

2011-11-16 @ 21:47:33
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Fröken M

guuud va gott ! tzatziki är en av mina absloluta favoriter och jag tröttnar aldrig :)



Bilder och recept på "gårdagens experiment" kommer inom kort...

2011-11-17 @ 20:58:46
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0