Lingon

Idag har jag varit Barnvakt åt supersöta Felicia på morgonkvisten, för att hennes mamma skulle uträtta några ärenden!
Vi har ätit frukost, ritat/pysslat och sett på Räddnings patrullen!:)
Jag hade torra tuschpennor, rutat papper, servetter och el tejp;) Man tager vad man haver!
Men vi hade det jättemysigt ändå trotts el tejpen:)
Sedan kom mamman tillbaka och hade med sig någonting som hon vet att jag lääänge suktat efter,
Nämligen två Kivi lyktor från Iitala! I turkos och rökgrå! Tack så jättemycket fina du!




Ikväll har jag och Carro varit på bio och sett " Hur många lingon finns det i världen"
Den var riktigt bra tyckte jag! Tack komunen som bjöd!:P

En sak som slog mig när jag såg filmen är att det tyvärr verkar finnas mycket skam över utvecklingsstörda..
Men jag hoppas att denna filmen öppnar ögonen på människorna runt om i sverige!
Det är tur att folk verkligen brinner för sitt jobb!







Kram

Kommentarer
Postat av: Emmis

Tack för hjälpen vännen...

2011-03-17 @ 23:29:43
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0