Förändring?

img_3625 (MMS)

Då är jag inne på sista veckan innan det är dags för mig att prova någonting nytt! Jag ska nämligen för första gången prova på det där som folk omnämner som semester!!;-) Iofs "bara" 2 veckor, men ack så behövligt det är:-) Då har vi planerat in en resa till Härnösand samt att hjälpa till med förberedelser och sedan infinna oss på ett bröllop;-) Idag så är jag iallafall ledig efter en helg av jobb, då kommer Sandra hit en sväng och i eftermiddag kommer min älslade syster och hennes fina familj och käkar middag med oss:-) Om jag kommwe ihåg, så ska jag försöka knäppa några bilder under dagen. Jo, jag har även fått önskan om att visa bilder här hemifrån. så jag ska försöka ordna det någon dag framöver! Nä, nu ska jag kanske ta och kliva upp och äta frukost och slänga av mig pyamasen! kram


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Härliga semesterplaner du har med både resa och bröllop :)

2011-07-11 @ 17:22:32
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0