Vänskap!

Alla människor borde få ha åtminstonde EN så fin vän som jag har!


Tack för den underbara födelsedagspressenten älskade du!!
Ni måste kolla in på min Kära väns blogg! Jag är rörd till tårar!!



Födelsedagen hitils har varit sååå fin! Fått så fina pressenter, både i paketform och i bloggform som ni kan läsa i länken här ovanför!
Ikväll ska som sagt jag och min kärlek ut och äta och imorgon blir det ordentligt firande!
Då kommer även skönheten på bilden ovanför ner och förgyller min dag ännumera!

Kärlek och Vänskap går denna dag i !!



Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis Elin!! Hoppas du får en toppendag! Jag har utmanat dej, checka min blogg!! :)

2011-01-07 @ 21:45:27
URL: http://sofiafotografi.blogg.se/
Postat av: Fia

Äh, du har ju minst 15 dagar på dig! ;) kan bli kuuul!

2011-01-07 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0