Måndag!

Idag är det som alla vet, måndag! årets första måndag dessutom!

Nyårsafton spenderades hos goda vänner, med god mat och vin! riktigt trevligt!  Och på nyårsdagen så var det jobb som gällde för min del! men det gick bra!
Idag har jag så sjukt ont i mitt ena öra, :S hatar det!

Tänkte att jag skulle visa bilder på vårat vardagsrum nån dag denna veckan, då vi har gjort om lite och så ska jag visa 2 av mina julklappar som jag fick av min älskade! Jag är såå glad över dom!

På fredag är det MIN dag! Då fyller jag 25 år! Galet Men det ska bli trevligt!
Hoppas att det är fint väder så att min familj kan komma ner och fira med mig på lördag!
Då kommer även en av mina absolut finaste vänner ner! som jag saknat henne!! Hoppas att hennes N också kan följa med! och så kommer Världens Bästa Olle ner med sina föräldrar! Som jag längtar!
och på fredag så ska jag och Hans gå ut och äta och fira litegranna :)

Men håll till godo, om nån är intresserad så kommer bilder upp!





kraam

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Vi var på södra berget vi också:) Supermysigt var det! Aldrig varit där förut...janne hade bokat massage till oss båda också och det var ljuuuuvligt:D Får åka dit tillsammans nångång!:)

2011-01-04 @ 20:39:02
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0