Dag 9

Dag 9 Det här ångrar jag.

Oj, detta är nog det svåraste.... Helt ärligt? så vet jag inte om jag ångrar någonting direkt faktiskt...
Låter väl fånigt, men jag tycker inte att man ska ångra saker faktiskt.....
Man ska leva varje dag och inte ångra saker mam gjort utan saker man inte gjort!








01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0