Dag 7

Dag 7
Vad är kärlek?

Kärlek för mig handlar om så otroligt mycket.
Kärlek är respekt, ömhet och förtroende!
Kärlek för mig är :

Han är lika med Respekt, ömhet och förtroende!

Kärlek enligt SAOL

Enligt Svenska Akademiens ordbok betyder kärlek: "En stark känsla. Böjelse för någon med en önskan om föremålets lycka och välgång. Glädje och tillfredsställelse över att befinna sig i denna persons närhet och att göra honom eller henne till lags. Innerlig tillgivenhet".






01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,


Kommentarer
Postat av: Emmis

Dag 8 då?

2011-01-19 @ 22:31:41
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0