Dag 6

Ett ögonblick:

Svårt, men det får bli ett sorgligt ögonblick! Det var morgonen klockan 08.30, 24September 2008 då jag fick ta emot ett samtal ifrån min pappa, som berättade att min älskade underbara farfar den natten hade dragit sitt sista andetag!
Helt oväntat och väldigt chockartat för mig (även för alla andra i vår närhet) då jag dagen innan hade pratat med honom i telefonen och allt var somvanligt.
Men han fick precis som han ville. Han gick och la sig på kvällen som vanligt, brevid sin älskade!

Jag minns min farfar med mycket kärlek och alltid glimten i ögat!

Jag saknar dig varje dag!



01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,





Kommentarer
Postat av: sofie

Fy för såna samtal, ryser

EXTRASTOR KRAM!



PS!



Sv:Tack det var roligt att höra fina du!!!!

2011-01-17 @ 18:42:32
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0