Dag 3

Dag 3 Mina Syskon!

Jag har 2 st helt fantastiska syskon!
En bror som är den starkaste och modigaste människan jag vet om! Det han har gjort och gått igenom gör honom till en sååå fin, ödmjuk och kärleksfull person!
Han är gift med en underbar tjej och har 2 barn som jag är stolt faster till


Och så har jag en syster! Hon är en underbar vän och en underbar mamma!
Hon lever ihop med en jättefin man och dom har tillsammans en helt bedårande liten son som jag är stolt moster till!:)







01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Tack kära du! Jag börjar tappa motivationen nu...det mesta känns faktiskt ganska piss.

2011-01-14 @ 14:12:26
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0