Dag 2

Dag 2 Mina Föräldrar!

Mina föräldrar Anna-Lill och Christer har iår varit lyckligt gift i 25 år!
Dom har funnits där i både med och motgångar!
Jag har alltid vetat att jag kan prata med dom om vad det än gäller!
Jag är otroligt lyckligt lottad att ha så fina föräldrar!
 Jag älskar er!






01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0