Dag 15

Dag 15 Framtiden!

Detta är ett inlägg som jag inte vill skriva så mycket på! För många önskningar om framtiden är privata!
Men jag hoppas iallafall att min framtid innehåller MYCKET kärlek! och att jag får fortsätta dela den med Hans!





Jag hoppas att denna följetång är till belåtenhet för nu är den över!

01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                         11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                12 en plats,
05 en bästa vän,                        13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0