Dag 13

Dag 13
Ett Favoritminne!

Ett av mina absoluta favoritminne det är nog alla de gånger som jag och min älskade farfar suttit och kollat på svartvita filmer!
Och farfar sjöng alltid refrängen på Ulla Billqvist - Min soldat för mig!
Jag saknar honom varje dag och när det är som värst så spelar jag just denna sång och då känns han närvarande!
Jag skulle lägga upp låten så ni fick höra med blogg.se verkar inte vilja just nu!
En annan dag kanske!






01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                         11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                12 en plats,
05 en bästa vän,                        13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0