Dag 11 och 12

Dag 11 och 12 Detta får mig att må bra + en plats!

Jag kör med detta inlägg 2 i 1


Det som får mig att må bra, är vetskapen om att dom personer som jag håller extra varmt om hjärtat mår bra och är friska!
Men jag mår även bra när jag får pyssla och inreda hemma! Jag börjar äntligen känna att jag är nöjd ordentligt nu när vi gjort det sista i vardagsrummet!

En Plats!
Men jag har 2 paradis på jorden och när jag kommer till dessa ställen så känner jag att jag kan andas och njuta till 100%
Första stället är hemma hos mamma och pappa. Ett ställe som jag kallar mitt smultronställe!
Och sedan är det svärföräldrarnas stuga! Att sitta utan för deras stuga på sommaren i hamocken(? stavas det så?) i skuggan och bara titta och lyssna på vattnet med en kopp kaffe i handen, det ger mig frid och kan rensa de mest förvirrade huvud!






 01 om mig,                                 09 det här ångrar jag,
02 mina föräldrar,
                      10 ett annat ögonblick,
03 mina syskon,                          11 det här får mig att må bra,
04 min dag,                                 12 en plats,
05 en bästa vän,                         13 ett favoritminne,
06 ett ögonblick,                         14 mina rädslor,
07 vad är kärlek?,                       15 framtiden,
08 det här hade jag på mig idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0