Iggesundsrevyn!

img_0739 (MMS)

Igår var vi på iggesundsrevyn med Hans jobb! Den var jääkligt bra! men 2 grejjer speciellt gjorde så jag trodde att jag skulle kissa på mig av skratt! Men fasen vilket jäkla väder det varit inatt! På våran husknut hänger det en kabel(?) som dom lossade på när dom renoverade fasaden i sommar som slagit emot huset hela natten! Precis vid huvudändan isovrummet!! Jaja ska inte klaga! Iallafall nu har jag ett tag stått still i vikt, vilket jag tycker är skönt faktiskt!-40kg!!!!!!!!!! Men jag ser det fortfarande inte när jag kollar i spegeln! Men när jag ser bilden ovanför som Hans knäppte igår utan Min vetskap, dååå ser jag det? Konstigt! Men men! Idag bär det av emot staden i mitt hjärta!! Hoppas verkligen att vädret tilllåter, vill verkligen dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0