V37+0 (38)

Det känns otroligt lyxigt måste jag säga att ha en kyl fylld med flaskor med smaksatt kolsyrat vatten!
Jag har hela graviditeten verkligen älskat det! Jag har varit hemskt törstig, och börjat tröttna på vanligt vatten, då jag gärna vill ha smak!
Så snacka om lycka såhär i slutspurten att ha sånt hemma! :)
Måste iallafall säga att smaken är hemskt god! och smakar sommar hihi! :)

Gårdagseftermiddagen spenderades i Näsviken där vi fick god mat och händerna full med sysslor! hihi!
Det är kul att kunna hjälpa! :)

♥Jaha, då var vi inne på ännu en vecka i denna graviditet ^^
Nu är det verkligen inte lång tid kvar! 3 veckor kvar till BF! oj oj gud vad vi längtar efter den som gömmer sig där inne ♥
Jag sover inte speciellt bra på nätterna, och är hemskt trött på dagarna! MEN det gör mig absolut ingenting alls!
jag njuter verkligen varje sekund av att vara Gravid och älskar det verkligen! Och vi längtar verkligen efter den dagen som våran lilla Groda väljer att komma ut till oss och förgylla vår tillvaro ännu mera! ♥
Och jag tror faktiskt inte att vi är ensam om att längta hihi!

Nu på fredag kommer Hans bror och hans fina fina Fru upp ifrån Stockholm och vi ska fira lilla julafton med dom och svärföräldrarna, samt Hans Farfar, sambo och Mormor!
det ska bli så hemskt mysigt! För vi är inte alla samlade på självaste Jul, så då brukar vi göra såhär!
Och Nästa vecka är det äntligen dags för ett nytt besök hos Barnmorskan! jag är så nyfiken på om H*n är fixerad, hur den ligger, lyssna på hjärtat och allt som hör där till^^

Jag bjuder på en bild ifrån förra helgen igen, för jag har ingen dagsfärsk bild för dagen, då jag känner mig hemskt sliten:)



Vad gör ni idag där ute?

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Jag är också så himla himla törstig! Önskar jag kunde gå runt med en dunk vatten på ryggen & en slang från den rakt in i munnen, haha! Så spännande att du är så nära BF!! :)

Hoppas du får en toppendag!

Kram

2011-12-15 @ 13:26:51
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Emilie

Inte långt kvar nu inte!! Våran Viktor kom v.37+6;)

2011-12-15 @ 13:45:49
Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

inte alls långt kvar nu ju :)

2011-12-15 @ 22:41:18
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Janni

Tack för dina ord Elin.

Det är en svår balansgång att vara personlig men inte för privat.

Men efter det här inlägget tror jag ni är många som förstår mig att jag varit lite otydlig ibland.



Från det ena till det andra, vilken ljuvlig tunika, blus. Var tusan har du köpt den?

En sån vill jag ha när jag är gravid igen :)

2011-12-15 @ 23:07:39
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fina magen! härligt att bf närmar sig :)

2011-12-16 @ 10:55:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0