Redo!

Det är så himla vackert ute nu när snön fallit hela långa dagen!
Jag börjar äntligen få lite julkänsla i kroppen.
har suttit inne, med granen tänd och levande ljus och njutit av snön som fallit utanför fönstret!
Bara en vecka kvar knappt:)

Idag fick Hans hjälp av sin bror att bära upp TVmöbeln som vi haft i sovrummet på vinden, och förberett så att vi kan sätta upp TVn på väggen såfort vi får tillbaka Vardagsrums tvn som fortfarande är på lagning:-/ hoppas att den kommer imorgon!
Så när möbeln var borta så städade vi av litegranna och sedan kunde vi äntligen ställa vaggan på plats!
Nu är vi redo för din ankomst lilla groda!:-)


Det kolsyrade vattnet som Buzzador skickade ifrån Bonaqua är såååå himla gott!
jag önskar att jag alltid hade så gott kolsyrat vatten i kylskåpet! Det skulle jag kalla lyx:-)




Nu är det dags för middag!

kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Mysigt med snö! Och Vilken härlig väntan det måste vara nu när ni är så nära! :)

2011-12-18 @ 17:12:50
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Vilken fin vagga!

2011-12-18 @ 21:49:11
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vad fint det blev med vaggan! Tänk när det ligger en liten, liten liten skrynklig bebis där i... helt otroligt. Jag är så glad för er skull <3 Syns snart gumman

2011-12-19 @ 09:13:01
Postat av: Karolina, gravid i v. 30 ♥

Tack:) Jag är inte heller helt förtjust i leopardmönster egentligen men just den dressen var så himla söt:)



Va fint det blev med vaggan! bara 16 dagar kvar till bf, åh vad härligt ♥

2011-12-19 @ 09:31:59
URL: http://mykarolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0