Gissningslista

Gissningar

2011

28 December:
Min syster, blivande moster

29 December:
Natalie, pojke


2012

2 Januari:
Emmis, pojke
Sandra, pojke



3 Januari:
Linnea, pojke


4 januari:
Ida Larsson


5 Januari:
Sara M, flicka
Maria Ljung, pojke
Emelie-Mamma till Wilde, flicka

6 Januari:
*SARASDIARY*, pojke
Johanna, pojke


7 Januari:
Jonna, flicka
Therese, Pojke
Hans, flicka
Mamma/Blivande mormor. flicka


8 Januari:
Lisa, pojke


9 Januari:
Lisa, pojke
Anna
Jenny - Gravid i New York, flicka
Min pappa/blivande morfar, pojke
Emelie, flicka

10 Januari:
Spanienfrun, pojke


11 Januari:
Sandra, pojke


12 Januari:
Therese - Mamma till Ebba och Mille, Pojke



13 Januari:
Natalie, pojke



( och om jag missat någons gissning, så skriv gärna igen så lägger jag till dig! )




kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Gravid i New York

Så himla spännande är det :)

Härligt att du hade en bra jul!

Kram & god fortsättning

2011-12-25 @ 21:17:33
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa han hade lite bråttom å kom redan på 37+6, alldeles bedårande men så galet overkligt :)



Hur mår du? Kram

2011-12-26 @ 20:01:20
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack söta!

Vattnet gick i fredags morse så då var vi in på kontroll å de sa att det oftast drar igång inom ett dygn annars så sätter vi igång dig på söndag.

Jaha tänkte jag att då hinner vi ju fira jul å så åker vi in på söndag igen för jag hade ju inte ont alls.

På em vid tre börjar jag få lite ont men det räcker med vetekudden, vid 17 har jag tokont å ligger i badkaret med duschslangen på magen å säger åt min sambo att ringa in.

18:30 är vi inne å då är jag fullt öppen å 19:46 är han född så det gick fort :)

Men känner mig nästan lite snopen eftersom jag inte hann med varken epidural eller gå i korridorerna å vanka ;) men otroligt tacksam såklart!

Det värsta var att försöka kissa efteråt, det gick ju bara inte, de satte akupunktur å bedövningsgel så till slut så :)



Åå du har så mycket häftigt som väntar!!

Nu är nån hungrig ;) kram

2011-12-26 @ 22:33:14
URL: http://familjenpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0