Går in i en ny vecka idag!

Ja, då var man inne på vecka 37 då! (36+0) läskigt och galet! Men som vi längtar efter den lille där inne som gör
sig påmind hela tiden! Men om max 6 veckor ses vi älskade du!

Idag kommer Sara hit och räddar mitt hår ifrån en utväxt from hell och en dassig färg! Och lite ge och ta så aka jag ta mig ann hennes hår också!
Jag ska prova något nytt med håret. Återstår att se om det kommer att synas haha!

Sedan är det dags för styrelsens "julbord" hehe! Ut och äta! Det ska bli trevligt och så slipper jag/vi komma på någonting att laga då det står heelt still i huvudet! haha

Nä lite frukost på det här i väntan på Kaffet ihop med Sara:-)


Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Spännande att inte veta vem som gömmer sig i magen! :) Och du har så himla lite tid kvar!

Är lite avundsjuk, hihi :)



Ha en trevlig middag!

Kram

2011-12-08 @ 13:07:19
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0