21 December 2011

Då var det snart jul!
Imorgon jobbar Hans sin sista dag innan julledigheten. Mysigt!

Imorgon ska jag fixa klart dom sista julklapparna hade jag tänkt, Och fixa det sista inför jul.
Så att jag bara kan mysa på fredag och njuta dagen innan dopparedagen:D

Jag tycker att det är kul att ni är så många som gissat på datum för den lill*!
och det ser ut som att dom flesta tror på en Pojke!
Jag är så hemskt nyfiken på om ni har rätt:D Men förhoppningsvis får vi veta det ganska snart :)
Är ju ändå bara 2 veckor kvar till BF^^

Ikväll så ska vi bli bjudna på mat tillsammans med Hans jobb!
det ska bli väldigt trevligt.

Igår fick vi iallafall äntligen Tillbaka TVn, så nu är ordninen åter hemma hos oss!;)




kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Jag måste erkänna att jag inte längtar något vidare till revbenssparkar.. haha :)



Vi åker imorgon runt halv 9. Ska bli spännande att resa i New Yorks värsta rusningstrafik & ha med hunden. Phew!

2011-12-22 @ 12:51:25
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0