Helgen!

Igår när vi vaknat till och så, så åkte vi ut till svärföräldrarna i stugan och fick oss lite god mat och bara myste!
Det var riktigt härligt att åka iväg och bara få vara!:)

Senare på kvällen så gick svärföräldrarna iväg och åt surströmming, men då varken jag eller Hans äter det, så stannade vi kvar i stugan med vovvarna och tände en brasa! Riktigt mysigt.
idag så har vi varit och provåkt en bil dom funderar på att köpa samt stannade till på en jättemysig fiskerestaurang och åt en jättegod lunch!


Det lilla livet i magen har verkligen gjort sig påmind hela helgen väldigt tydligt! det är så himla mysigt och jag blir så lycklig för varje liten spark jag känner!


När vi kom tillbaka till stugan så stod pärlan där så snällt och väntade aldeles nytvättad;)
(denna bild lägger jag enbart upp för Hans skull haha!)



Stor kram!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej på dig!



Då ska du ha Maxi Cosi - Cabrio fix har vi! Vi kör med bälte och flyttar mellan bilar och den går även att fästa med adapter till buggan! Finns på t ex Babyland! =)



Lycka till du fina gravida kvinna!

Kramar



PS! Jag har älskat vårt babyskydd för det är så lätt o smidigt så ett jättebra köp!!

2011-08-22 @ 15:03:07
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anne

Åh vilken fin mage du har nu. Vad kul för er. :)

Stoffochstil.se är en sida som har ganska mycket olika tyger till relativt bra priser. Var in och kollade och jag såg att dom har ett rött med vita prickar, men svart blir nog svårt. Ska leta jag å. :) Annars kan jag rekommendera Wahlmans i Gnarp. De har mer än vad man tror att de ska ha och är ganska billiga. :) Vad ska du sy för något?

2011-08-22 @ 23:13:43
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh, jag har precis gjort en sån där slinga med vimplar. Det är inte alls svårt. Det klarar du nog jättebra. :)

2011-08-23 @ 00:14:39
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja, gör så. Sen beror det på vad du ska ja för band/snöre till, hur du gör på toppen. Jag köpte bara ett bomullsband och sydde fast. Det fixar du fint ska du se. Bara det ser bra ut så spelar det ju ingen roll om man gjort "rätt" eller inte. :)

2011-08-23 @ 13:51:09
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0