Bobbys veterinärsbesök!

Igår var jag ledig ifrån jobbet, så det var en slödag på hög nivå.
Jag hade tänkt att jag skulle ta tag och städa här hemma, men jag sket i det, så jag får ta tag i det idag istället:P

Igår var jag till veterinären med Bobby, det var en högljud resa på ca 3 minuter kan jag säga haha!
Han är inte van att vara utan Elliot och Charlie, så det var stora protester ifrån lille man i bagaget!
Och när vi kom fram gick det bra, det var en massa hästar där som han var nyfikna på, Men när vi skulle kliva in på kliniken så slog han en tvärnit och tänkte absolut inte gå en milimeter till! Han visste stackarn vad som väntade honom!
Det var nämligen dags för hans 1år vaccin, "stora" killen!  Han är så liten, den lilla plutten och väger ungefär 2 kg mindre än dom andra två!
Men Veterinären skrattade gott åt honom, då han verkligen försökte charma henne när hon kom in på rummet, genom att studsa runt och tokvifta på svansen! hihi.
men han kom inte undan, spruta blev det ändå! Han var helt tyst och lugn när hon gav honom den:)

Sedan efter sprutan så var det en minst lika högljud resa hem, precis som att han visste vart vi var påväg! och en rejäl räservovve som skulle in hemma! Och när dom tre är samlade igen så var dom glada och lugna igen! haha!

Sedan på kvällen så var jag iväg på Ljusparty hos en vän! och jag skulle inte köpa någonting:P
Men vem kunde låta bli! Haha! Så nu längtar jag tills att jag får hemma grejjerna:)
Köpte iofs inge mycket men ändå! Kan visa bild på det när dom kommer!

Nä, nu ska jag ta mina vitaminer och sedan ta tag i städningen!
Vi hörs senare!
Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

SÅ söt han är :)



Hihi det är ju verkligen en charm att inte tjuvkika kön, dock så var vi för nyfikna ;)



Kram och ha en underbar kväll!

2011-08-25 @ 18:13:28
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Anne

Tack så jättemycket.! :)



När du har sytt klart din vimpel och har värmt upp tillräckligt så kan du få mönstret av mig å sy den själv om du vill. Så krånglig är den inte.. :) Men annars så finns jag å. :)

2011-08-28 @ 22:13:10
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Hehe. Bara du kommer igång så kommer du bara vilja göra mer sen. :) På wahlmantextil.com kan du kolla på vilja tyger det finns i gnarp. (det finns mycket mer, men ett litet urval kan du se i vart fall.) Kolla på lapptäckstyger (jag antar att det är sånt du ska använda) och sen kan du välja kategori där. Lite dassiga bilder men man ser lite i vart fall. :)

2011-08-28 @ 22:32:32
URL: http://anneaxelsson.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilken sötnos!

2011-09-26 @ 20:39:59
URL: http://christinawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0