1 år och 5 månader

Nu har det gått 1 år och 5 månader sedan mitt liv fick en ny vändning!
På ett år har man lärt sig jäkligt mycket om sig själv. Jag har lärt mig hur och vad jag kan äta och vad som får mig att må bra!
Och sedan jag blev gravid så har jag fått ett nytt sätt att tänka på och äta på!
Men jag mår bra!
Hur som haver, det känns helt sjukt att säga det. Men hitils har jag gått ner 50 kg!!
Det är ju en person! EN person!
Jag har lite dåligt med efterbilder att visa just nu tyvärr, men ja!
Men ni ska få ett smakprov iallafall.

Visst, jag må ha gått ner 50 kg, och det mest fantastiska som kan hända har hänt och växer i min mage så har jag liiiite viktnojja! Jag är rädd att gå upp supermycket i vikt........
Men hitils är det ingen fara!
Men det kanske bara är normalt efter en så stor förändring! Men jag vill inte att ni ska tro att jag "bantar" mig igenom graviditeten. Jag äter det jag vill ha och är sugen på! Speciellt med tanke på att jag inte kan äta någonting som jag inte är jättesugen på, för då mår jag illa:P



Bilden är sedan i vintras, då hade jag väl gått ner en 40-45 kg, me det är ingen stor skillnad till nu, förutom en växande mage ♥
Jag är så otroligt lycklig!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa- mamma till Isac <3

Helt otroligt bra gjort! Och känn dig inte dum om du oroar dig över vikten. Det är normalt! Man bryr sig ju inte medan man väntar barn, det är snarare om man får många kilo kvar sen att kämpa med som oroar, tyckte jag iaf.

Jag brydde mig inte alls under graviditeten, självklart ville jag inte gå upp för mkt, men jag år det jag ville, vilket självklart bara va massa skräp. Och då hade jag 15-17kg kvar att kämpa bort sen. Och jag har INTE lätt att tappa vikt. Med facit i hand kommer jag nog tänka mig för vid nästa barn och försöka äta nyttigt och med måtta, men absolut inte banta!

Men, man behöver ju faktiskt inte pizza förra ggr i veckan och godis varje kväll bara för att man väntar barn ;)

2011-08-20 @ 17:00:54
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är grym!!!



<3

2011-08-22 @ 15:04:41
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: N I N A

Gud va duktigt av dig! Man ser inte ens att det är samma person på bilderna! Så sjukt grymt jobbat :)

2011-09-04 @ 18:36:34
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Caroline

För det första: stor grattis till graviditeten, så roligt :)



Och för det andra: HJÄLP VAD DUKTIGT med så stor viktnedgång :)

2011-09-05 @ 20:02:01
URL: http://carrosfantastiska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0