Sågspån!

Jag borde verkligen damsuga, men jag vart så omotiverad haha!
Jag åkte en sväng på stan och inhandlade pressent till min blivande, som fyller år imorgon!
Och sedan började det regna, så jag åkte hem igen.
Precis när jag stoppade nyckeln i låset så kom jag på att jag skulle ju på jobbet nån dag och skriva på papperen för vicket! Blir så trött på mig själv!
Men jag får ta o göra det sedan!  för nu behöver jag göra ett ryck hemma!
Vilken tur att vi inte ska ha kalas imorgon haha! Det ser verkligen förjävligt ut här hemma!

Istället så ska vi gå ut och äta med Hans jobb! Det ska bli väldigt mysigt!
Och ikväll ska vi sätta upp "planket" på fondväggen! det kommer bli så jäkla fint!!

Jag kan visa er imorgon vad som gömde sig i paketet som jag kom hem med!
För jag tror bestämt att H läser min blogg, så det är dumt att förstöra överaskningen!:)

på återseende!
Nu ska jag ta tag i golven här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0