Dag 8

Ja, då var det dag 8! Nu är det inte långt bort!
På onsdag smäller det! :)
Jag lär inte kunna sova på tisdag haha 

Idag så kändes det som vanligt. Satt i telefon med min jättefina vän Anna i över en timme!
det var läge sedan! Förut så ringde hon alltid och väkte mig, morgonpigg som hon är hehe, och så ringde hon en sväng på dagen och alltid så satt vi jättelänge o pratade i telefon och ALLT!
Jag saknar dig massor vännen! Vi måste ses snart!:)



Denna bild knäppte jag en dag när jag va på jobbet! :)


Åh! höll på att glömma! På måndag ska min älskade syster och världens finaste Olle komma ner över dagen!
Det ska bli såååå mysigt!!



kraam

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Haha stackare!!:D Men du ska veta att jag tänkte på DIG när jag åt pizzan:)

2010-03-18 @ 20:47:52
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0