Dag 11

Jaha, då var de nära nu!:)

Ljudbok fixat. Imorgon ska jag väl gå igenom allt som ska med och på tisdag packar jag väl de sista:)
Måste bara komma ihåg att ringa Försäkringskassan och sjukanmäla mig på onsdagmorgon.. Får nog sätta upp en STOR komihåglapp på dörren:D

Jaha vad händer idag då?
Ska till svärföräldrarna på midda :) Trevligt! Kan ju inte säga att det ska bli gott eftersom jag äter samma skit som vanligt hehe:D

Men snart får jag börja äta matsoppa iallafall:)

Jag vet inte om jga har någonting att tillägga annat än att Charlie ser kraschad ut, ligger aldeles platt på golvet och Elliot slickar som ett tok på en leksaksgris som dom har.  Kanske för att han inte får slicka Charlie i öronen som han vill:D haha



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sandra

hann inte svara igår, men guud va gott med vofflor! synd att varken du el ja kan äta :( men men, vi är ju påväg till nå bättre! nu är de knappt 2 dagar kvar!!! du flyter väl ba idag å imorn för efter 24 imorn blire ju inget.. kom ihåg tabeltten imorn kväll :) å duschningen.

'

kramar

2010-03-22 @ 08:19:06
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0