Dag 10!!

Nu är det banne mig nära som tusan!:D

Våran dag började med en långpromenad med vovvarna ut på Maln och tillbaka. Riktigt mysigt med denna fina vårdag!
Så nu får dom sin välbehövliga dusch.. Elliot och Charlie alltså, dom var vääääääääääldigt skitiga när vi kom hem hihi:)

Nu ska jag hämta andan och dricka lite vatten, sedan är det dags att först städa dataskrubben sedan ska vi dammsuga och torka resten av golven i lägenheten. Det blir fruktansvärt grusigt inne när man har två hundar!
Men det är det värt:)

Hoppas ni får en fin lördag med god mat och allt!
Jag hoppas på att nästa lördag innehåller en god soppa;)




Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sandra

skönt med promenad i detta väder :) vi åkte aldrig till buspalatset pga att de är så fint väder, blev en runda på stan, köpte vårjacka till båda barnen, sen blev de en fika på skutan, fast ja drack ba jouice hehe.



ikväll blire film med några vänner!



sj?



kramar

2010-03-20 @ 15:28:11
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: sandra

heeej.



jag hade bara med mig 4 skvaller tidningar, block, penna å mobil + kamera, man orkar lixom itne göra nått de 2 första dagarna, 3dje dagen då började ja läsa lite :)



kram

2010-03-21 @ 11:16:33
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0