mitt i natten

Jag borde sova egentligen, men energin är tydligen på topp.
Har städat konstant i 2 dagar känns det som, för imorgon ska min underbara familj komma ner och fira min födelsedag:)
(och nej jag har inte städat i två dagar för att vi hade ovanligt stökigt,) Utan jag har städat kyl, frys och skafferi. rensat lådor, och slängt en jävla massa.
Och idag har jag bakat och haft mig så när jag äntligen hade städat hela köket så fick jag städa om för jag kom på att jag skulle göra paj idag istället för imorgon..
Men men,
Jag borde som sag var sova så jag kommer upp imorgon.. Mamma, pappa, farmor, syster och lilla olle skulle komma runt 12 så mysig!
och nu börjar húvudvärken komma känner jag.

Mina leder gör fruktansvärt ont.. Måste bero på kylan som varit... Sitter och väntar på en tid hos min reumatolog som borde komma när som helst? 
Har tid iallafall för att ta bort födelsemärken den 21. blablabla (onödigt vetande)

Nä ni ska jag sova... eller försöka..... blir säkert trött bara jag lägger mig ner..
På återseende,

puss

 

Kommentarer
Postat av: Evalotta

HEJ! Va roligt att du har utbildat dig vidare! Själv sitter man fast i café träsket:/ Eller ja...har varit sjukskriven 1 år nu. Men annars är det på topp:) Har en hund som underhåller mig ganska bra och tränar varje dag nästan,det får dagarna att gå! Det finns dom som har det värre.

Ja det var länge sen vi hördes. Antog nästan att du hade en blogg,men har inte lyckats filura ut vad den kunnat heta:D

Har du något jobb på G nu direkt efter utbildningen eller?

Ha det jättebra! Kram

2010-01-09 @ 20:34:24
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Ja jag är under utredning. Haft ont i benen,röntgades och de hittade ett diskbråck.Så det var snack om steloperation. De har liksom varit så inställda på det....men sundsvall ville inte göra det på mig för att jag är så ung,så fick komma till umeå sjukhus för ett tag sedan. Där upptäckte de att jag har förlorat reflexerna i armarna...och är skakig,nervryck osv.så nu ska det testas för MS...även kollas om jag har nå diskbråck högre upp. Ja...nu babblar jag på men...blir galen av att inte jobba! Jobbat på Cafe´Samba på biblan sen typ...2006. Funderat på utbilda mig till något,men vet inte vad!



Håller på och ska fixa msn,har köpt ny dator och det vill inte funka som jag vill!:D Men jag kan skicka adressen så fort den kommer igång,med rätt alias osv.:)



2 hundar? Vad är det för ras??:)

2010-01-09 @ 22:07:21
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Ajdå:/ Men det är bra att du känner att du fungerar bra ändå. Jag gör ju inte det,äter starka smärtstillande och håller på att bli tokig! Ska göra ett ryggmärgsprov snart! Men sundsvalls sjukhus är ju segare än segast så man får ju vänta en evighet! Hittar de inget (vilket jag hoppas) så är det förmodligen bråcket som läcker ut vätska som sen trycker på mina nerver till benen. Då kan man ju alltid operera...MS däremot är ju lite värre...



Roligt att du gör det du vill i livet! Vill också satsa på något,frågan är vad? Och om jag vågar?:D



Hur gamla är dina vovvar då? Är de sånna där småhundar?:)

2010-01-09 @ 23:11:49
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0