Wonder Woman!

Lite smådetaljer hemma hos oss!
Vad tycker ni??




Denna tavla köpte vi till badrummet haha!
Tyckte att den va lite cool och passar in till våra svart/röda detaljer som vi har där inne!

(handduken är inte skitig, det vart knas när jag knäppte)
Dethär är de absolut bästa handdukarna jag har köpt!
Många billiga handdukar tycker jag inte att man blir riktigt torr av när man använder dem,
men denna funkar verkligen kanon! så nöjd, lite dyrt bara.. men såååå bra!


Dom här örngotten vart jag så kär i när jag såg dom första gången!
Och köpte dom så nu finns det 2 st i våran säng!

Detta möts man av när man kommer in i våran hall!
Är fint och känns lite romantiskt!
Vitt och rosa!

den rosa ljusstruten var en gång röd, och så ville jag ha den vit för jag tyckte att rött vart för mycke Jul!
Så min kära H gick och sprayade den med vitfärg, efter en hel sprayflaska så vart den rosa! och det vart ju ännu bättre:)

Jag ÄLSKAR denna ljuslykta! köpte den till jul men tyckte att den va snygg att ha nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0