Utmanad!




Jag vart utmanad av Sandra


Blogg jag läser först
: http://lindablom.se

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Hmm, tror nog att jag iallafall har kikat in på de bloggar jag hört om.
Kändisblogg jag följer: Blondinbella.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Kissie... Kan ju medela att hon har fixat till sina bilder bra mycket, för hon ser inte ut så i verkligheten:D

Första bloggen jag började följa: Tror att det va StinaLee eller Blondinbella

Bloggare jag beundrar och varför: http://lindablom.se för att hon skriver om saker som intresserar mig samt att hon inte låter sig dras ner av all avundsjuka på nätet.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Lära känna nya människor

Då hatar jag att blogga: När man tagit tid på sig och skrivit o skrivit och så försvinner allt! (så nu skriver jag i ett wordprogram först)

Då älskar jag att blogga:
Då personer gillar det jag skriver och uppskattar det som står.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: hmm, Det är nog Evalotta, Anna och Sandra

Nu Utmanar Jag:

Evalotta
och
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0