Tänk Kärlek

Kvällen hos familjen N/P har varit otroligt lugn.
Jag har inte sovit så bra den senaste veckan så jag har varit lite låg ( trött )
Hoppas hoppas att jag får sova snart! En ordentlig natt!

Imorgon fyller min älskade underbara faster 50 år!
och på Tisdag min kära storasyster 30 år!!
Min faster ska vi fira i sommar då dom kommer upp till Härnösand. För dom bor nere i Bollebygd så det är lite långt.
Och min syster ska vi fira på Lördag med stor kalasmidda!!


Här om dagen så fixade jag ett "Sidetable" i vardagsrummet som ni ska få se imorgon kom jag på!

Och så ska jag försöka publicera min OP berättelse.

Undra vad veckan har att bjuda på? På onsdag är min sista sjukskrivningsdag.... Så det återstår och se om jag har nått jobb som väntar efter de! (jobbar som timvikarie), Vet iallafall att jag ska jobba 1 maj! Det ska bli kul!
Om en vecka ska vi börja med vardagsrummet! Det ser jag verkligen fram emot! det kommer att bli så fint!
Och framför allt skönt med en förändring och att jag slipper dom bruna väggarna haha!

Jaaa förresten! Vi var och kollade på en Volvo V50 i helgen! Skitfin!!
Så då ska vi fixa till våran pärla litegranna och slänga ut den på annons så får vi se om vi får den såld!
Känns lite vemodigt att sälja den, den har varit otroligt bra och jag trivs väldigt bra med den, men en kombi skulle vara jätteskönt så vi slipper ha hundarna i baksätet, för deras bur tar upp halva sätet- så det blir väldigt trångt!
Men det har varit en kanonbil, skön at köra! och väldigt fin!

Nä nu ska jag kolla på Wallander ett tag till tills nyheterna och krypa ner.
Sov gott alla fina människor!

Tänk Kärlek/


Kommentarer
Postat av: Evalotta

Jo helgen har varit bra! Haft vänner på middag och kikat på film:) mysigt!



Att vara i en lugn stuga känns ju inte helt fel! Önskar jag hade en stuga;)

2010-04-18 @ 22:09:45
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0