Tak körning?



På min promenad går jag förbi ett område fullt med nybyggda hus!
Där skulle jag inte tveka att köpa ett hus, finns såååå många fina hus!
Men vi får nöjja oss med våran lägenhet som jag verkligen älskar!


Vi är lite sugen på en ny bil. Våran Passat sedan är lite liten när man ofta är ute och åker med 2 hundar, hundbur och packning. Bara hundarna tar upp halva baksätet i sin bur...
Så vi är sugen på en kombi! Återstår att se om vi hittar någon som faller båda i smaken;)
Den ska vara Svart ( helst) mörk inredning, man ska sitta lågt i bilen när man kör ( hatar bilar där det känns som att man sitter med huvudet emot taket) och det ska hända nått när man gasar, Ingen symaskinsmotor tack:D
Det var bara min önskan, sen ska ju Hans vara med och bestämma haha!:D

Kommentarer
Postat av: sandra

mm roligt att du skriver så man ser vad du gör i din vardag etc.



hoppas jag med, hatar tandläkare ananrs men man måste jue "suck"



annars så äre dating in the dark sen desperate så har bokat tvn :D hehe tån får gärna ramla av för den gör ont hehe..



händeer hos dig?

2010-04-13 @ 16:05:06
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Alltid kul att köpa ny bil :)

2010-04-13 @ 16:35:30
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: yoana :)

fin bild! solsken hos dig också ser jag! :D

2010-04-13 @ 17:56:20
URL: http://yoana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0