Sovmask



Jag är väldigt ljuskänslig när jag ska sova! Det ska vara SVART!!
Så jag tackar för sovmasken! Då får jag avskärma mig ifrån alla ljus som finns!

Nu håller jag på att kolla på roast på berns sedan så är det dags för pyamas och sovmask!
Längtar faktisk väldigt mycket till sängen för jag somnade efter 03 i natt och vaknade 08.
Lite trött och lite frusen!


Jag ser även att min statestik har stigit en del de senaste dagarna!
Känns jättekul!! Så jag önskar alla nya läsare välkommna och hoppas att ni vill stanna kvar!
Är det någon som vågar ge sig till känna?? eller förblir ni anonyma?

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag e här, fast det visste du ju redan! :)



Haha ja jag är helt säker på att dom kommer att dra sig undan! Inte lär dom vilja lyssna på oss iaf! ;)

Kramar

2010-04-13 @ 09:44:51
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0