Popcorn!



Min sambo fullkomligt älskar popcorn, och när vi var på Dollar Store uppe i Härnösand för nån vecka sedan så hittade han dessa pappskålar, 4 för 10kr så han var tvungen att köpa dom! hihi
Så dom fick en fin platts i köket så att dom syns hehe!

Påtal om popcorn så smakade jag igår på majskrokar som Jonna hade med sig till sin dotter Ella som var med,
Det smakade.... haha ingenting förutom lite popcorn ( utan salt ) såklart. Men jag förstår att småbarn gillar det!
Det smakar litegranna och bara smälter!



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi, hoppas att jag kommer passa i den iaf : ) Röd funderar jag på! :D

2010-04-15 @ 12:40:44
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0