Lugn

Nu har vi kommit upp och startat denna morgon, vi ska göra oss i ordning och åka och kika på bil och sedan kommer min älskade syster och systerson och vi ska mysa och umgås och kanske åker till stugan en sväng och bara är! härligt att vara vid havet! det gör mig så lugn och harmonisk!

Någon var iallafall intresserad av en OP berättelse, så de ska jag påta på så kommer den upp här i bloggen inom nån dag!

Idag blir jag inte sittande vid datorn så mycket så jag ska mobilblogga så ni får följa med mig ändå!!
Hoppas att ni får en fin lördag!

Har ni läsare några önskningar om vad ni skulle vilja läsa mer av eller ha mer av i bloggen??





Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill ha hehe vill att de ska va mer bilder, kanske för och efterbilder på dig, lite mått kan vara roliga så man ser vad som händer.



hmm, kanske nå tips om mat eller nån musikvideo på den musik du gillar hmm, ja där va de nått :)

2010-04-17 @ 18:13:10
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0