Härnösand!

Ursäkta den dåliga uppdateringen,
här får ni en för hela helgen!
( trodde att jag hade gjort ett inlägg i fredagskväll, men det kom inte in)

i fredags eftermidda styrde vi pärlan emot Härnösand!
Efter ett snabbt stopp hos Lena och Torny ( Elliot och Charlies uppfödare) för att hämta en sak,
så vart det raka spåret till Älskade Härnösand!

Med han jag älskar vid min sida,


Nu är det nära när man ser det där!


Äntligen framme i stan i mitt hjärta!

Lagomt till middan anlände vi till mammi o pappi!
Och sedan vid 8 tiden så åkte jag och min brorsdotter Seven hem till dom,
och jag la henne och var barnvakt tills bror och hans Fru på hem ifrån jobbet 21.30!
Det var mysigt!
Det vart en tidig kväll för både mig och H.. Vi somnade strax vid halv 22.30! hehe,
Och så vaknade vi klockan 7 :D
Men men,
och när jag vaknade möttes jag av denna syn!

Charlie hade lagt upp tassarna en bit och lagt huvudet på. hihi min sötkorv!


I lördags var det 30års kalas!!
Det var riktigt kul!

Allt var väldigt fint ordnat och maten var super!
för att inte prata om gästerna!
Vi hade en fruktansvärt trevlig kväll!

Jag glömde tyvärr att knäppa bilder under kvällen!


Idag så åkte vi ner på Vårmässan i Sundsvall och strosade runt!
Var inget speciellt där, men det är kul att göra någonting,
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa igen och satt ute i solen och myste!
Och hundarna verkligen ÄLSKAR att vara ute och springa fritt och ligga i solen och mysa!



Nu är det dags att slänga in handduken,
Alla är trötta efter en dag i solen!



Kommentarer
Postat av: sandra

tänkte precis kolla om du skrivit nått om du levde hehe..ser ut som en härlig och underbar helg! solen sken och då känns de ju ennu bättre!



hur mår du då?

avbokade du dietisten?



sj är man uppe tidigt för dom ska äntligen fixa diskmaskinen, dom skulle komma runt 7.20 så få se om dom dyker upp då hehe.



händer annars idag då??



kram

2010-04-26 @ 07:12:38
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Självklart blev det åka av, besiktningen gick fint. Blanka papper! :)



Ser ut som du haft en mysig helg härligt! :)

2010-04-26 @ 15:12:25
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

I know, tell me abut it!



Men du vilken vill du ha då? 1 eller 2? Du är första kommentaren! :)

2010-04-26 @ 15:45:03
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0