Charlie

Idag var som sagt uppfödarna här en sväng! Det var riktigt trevligt!
Dom kände litegranna på charlies ben och det va lite dåligt, men jag tror att jag mår sämre av det än vad han gör eftersom att han inte gör ett ljud när det händer utan härrjar på som vanligt!
Så vi fick lite tipps vad vi kunde göra och så!

Min lilla plupp!

Sedan när dom hade åkt så gick jag och grabbarna en långpromenad i väntan på att H skulle sluta jobba!
och när vi va nära hemma igen så mötte vi upp H och åkte o handlade!
Nu är vi hemma, nyätna och kollar på tv.
Grabbarna är trötta lika så jag, men jag får nog hålla mig vaken ett tag till hehe!
Köpte mango idag, det ska bli såå gott!!!
Färsk mango är fredagsmys!

Vad ska ni göra ikväll då??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0