BUS

Vad vackert väder det är idag!!
När H har varit hemma på Lunch ska jag ta grabbarna ut i solen på en promenad. Det ska bli väldigt skönt!

Jag förstår inte vad som håller på att hända med mig? Jag sover verkligen jättedåligt på nätterna. Tar lång tid innan jag somnar och när jag väl somnar vaknar jag säkert 5-6 gånger på natten och de tar ett tag innan jag somnar om. Även fast jag är jättetrött.. och vaknar jättetidigt..
men men.

Imorgon är det dags för vägning! det ska bli jättespännande... Det känns nästan inte i kläderna, att jag gått ner. Men jag kör ju iofs på thights och tunika. Kan känna lite i benen på thightsen att dom är lite stora, och BHn är lite stor runt om... Kanske dags att köpa nån ny snart :)

Jag vill bli brun... Är det någon som vet hur länge man ska vänta med att sola när man har färska ärr??
Eller är det BUS som gäller?



Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hej Vännen!

Du kommer att få ha plåster eller solskydd på när du solar, jag har ett silikonplåster på mitt ärr men å andra sidan så fick jag en öppen kirurgi men iallafall 1 år bör du ha plåster då du är nyopererad elle solskyddsfaktor 30 eller mer på just ärren

kram kram nmin fina vän

hälsa H och hundarna

Eva-Lena

2010-04-13 @ 11:07:57
Postat av: elin Svarar

SV:

Okej tack vännen för det!:) Ska köra med det!

Vill börja sola, för jag är nästan genomskinlig nu ju haha!!

Hoppas att du blir bättre snart!

Kramar

2010-04-13 @ 11:16:42
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0