2009 05 20

Nu har det varit jobbigt ett tag igen...  Så idag fick jag bli hemma... värken har varit outhärdlig inatt..
och det som gör mig mest förbannad är att det är så jääävla svårt att få hjälp av läkare... Bara för att dom inte kan ta på problemet så är det är det lättare att skuta på besöken.. och att man måste bråka för att få en tid.....
så jag hoppas att jag har bråkat nog för att få komma på återbesök:P hehe

Nä nu ska jag vara positiv.. Min älskade storasyster ska komma ner idag och umgås lite.. och då ska jag ta chansen att känna lite på bäbismagen :)

här om dagen beställde vi nya tapeter till sovrummet då butiken hade 25% på allt så då fick vi nästan 500 i rabatt och det tackar man inte nej till:)
Längtar så tills det är dags att börja:)

nu förgyller jag eran dag med en väldigt fin bild på mina små prinsar som svärfar tog på dom i helgen när dom var hundvakt^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vilken söt bild! =) Saknar dig gumman, nu är det dags att komma hem snart!! Kram

2009-05-20 @ 16:44:59
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilka små skönheter!! :D



Mhm, vet precis vad du menar med läkare!! Har fått kämpa hur länge som helst för mina problem, och nu äntligen ´börjar det röra på sig.

Men jag fick själv leta reda på vad jag trodde det var för nåt...suck..



Hoppas du är värkfri nu, och att hundarna är goa och snälla med dig!

2009-05-22 @ 09:35:33
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Emmis

Nu var det ett bra tag sen igen... :)

2009-06-02 @ 22:09:16
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0