Mycket nu!

Det är mycket pågång nu!
Det är mycket i skolan nu, men jag trivs sååå bra! Imorgon har vi tenta på cirkulationsorganen! Det gruvar jag mig för otroligt mycket, det är så mycket ord på latin, men jag hoppas att emmas ordlista hjälper mig! Tack vännen!!

Farmor ligger på sjukhus och har precis bytt ut aortaklaffen i hjärtat, så jag är orolig för henne, men allt har gått bra och hon är så stark! Jag älskar henne!

I eftermidda ska jag på kalas och pokerturnering:)
Grattis Älskade bror på din dag! 

Och som sagt var så ska Elliot bli storebror, men vi har inte varit till uppfödarna någonting sedan vi bestämde oss, då det har varit förhinder! Hoppas på att vi kan åka dit till veckan^^

Och så vill jag säga TACK till Emma, sara och Jessica! dom är räddningen :)
Nu har jag verkligen börjat trivas i Hudik påriktigt! Jag har ju inte vantrivts innan, men jag har inte riktigt haft någon att umgås med!





Dom är HEEELT galna! precis sånna människor jag vill umgås med och då trivs jag som bäst:D
Jag snodde bilderna av emma. Och jag klippte bort hennes karl!

Och jag vet att jag ser gravid ut på den bilden, men det bjuder jag på;)
Klippte förövrigt av mig håret i lördags. Det tackar jag SuperSnällaSilverSara för;D haha
Det är riktigt skönt nu när jag börjar vänja mig!
Tack tjejer ni är underbara!


p.s MAMMA: du får hålla dig uppdaterad eftersom att du inte tycker att du får veta nått;):)

Kommentarer
Postat av: Carro

gud va härligt att du har träffat fina människor! Det är du så mycket värd! =)) SNälla döp om charlie till URBAN?! Puss miss you!

2009-03-12 @ 09:37:54
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0